صفحه رشته مهندسی U بازی به مراقب در سال 2014
نويسنده : artin تاريخ انتشار:چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:صفحه رشته مهندسی U بازی به مراقب در سال 2014,بازی عای بزتر,

با وجود مشکلات مالی اخیر نینتندو ، رشته مهندسی U هنوز هم بخش عمده ای از برنامه های شرکت در آینده ای نزدیک برای. امید است برای Wii U از دست داده است، و در حال حاضر یک ترکیب قابل توجه از بازی اعلام کرد از رفتن به سیستم وجود دارد.


اگر شما در حال حاضر صاحب یک رشته مهندسی U، شما می توانید به جلو به برخی از بزرگترین سری نینتندو در سال 2014 نگاه کنید. ماریو Kart 8 و سوپر سر و صدا وارنر هر دو انتظار می رود برای ارائه نوشته های جامد. و پتانسیل بیشتری را با اقدام شیک از بسته بندی شده به تقویم نینتندو آزادی وجود دارد Bayonetta 2 و بعدی قابل توجه RPG یکپارچه به نام X. البته بخشی از مشکل را برای ما این است که نینتندو احتمالا تا چند پروژه اعلام نشده انتظار در بال برای بعد از این سال. در اینجا لیست فعلی ما از بازی های Wii U به تماشای برای این سال است.

خر کنگ کشور گرمسیری یخ

ما دست در با یخ گرمسیری چند بار رفته است در چند ماه گذشته، و هر زمان که ما راه می رفت ام دور بیشتر و بیشتر تحت تاثیر قرار. یکپارچهسازی با سیستمعامل زرق و برق دار، احیای platformer گاز گرفتن از رشته های اصلی گرفته شده است و همه چیز را کردیم تا به سطح بعدی. ارائه زیبا، انبوه کلکسیونی و علاوه بر این از شخصیت های فرعی متعدد با توانایی های ذاتی خود را همه به عاقبت ارزش مانتل DK اضافه کردن. به عنوان اولین بزرگ آزاد رشته مهندسی U نینتندو سال 2014، یخ گرمسیری به نظر می رسد در ابتدا به راه تن شگفت انگیز برای سال. چشم را نگه دارید برای بررسی کامل ما که منجر به انتشار فوریه 21 آن است.

ماریو Kart 8

برخی از بهترین خاطرات نینتندو ما را از بازی کردن بازی ماریو توالت در سراسر نسل ساقه. سوپر ماریو اصلی در توالت در یک سبک به همراه آورد که تقریبا هر طلسم فیلم بازی کرده است در یک زمان یا دیگر تفننی. ماریو Kart 64 سال از جنون چند نفره ارائه شده، و یک نفرت عمیق برای آبی شل. و البته، ماریو توالت رشته مهندسی بازی بهترین فروش را برای آخرین نسل کنسول نینتندو است. با ماریو Kart 8، ما امیدواریم که نینتندو ارائه می شود انتظار می رود، چند نفره مجنون، در حالی که همچنین به ما با برخی ها تازه ارائه. ما می دانیم Rosalina وارد رقابت، و وسایل نقلیه ضد جاذبه جدید اضافه کردن یک لایه اضافی از جنون به نژاد. در اینجا به امید شگفتی بیشتری در این بهار است.

Bayonetta 2

E2 2013 نسخه ی نمایشی برای Bayonetta 2 نشان داد برخی از مهمترین hijinks خارج از دیوار اقدام ما در این سبک دیده می شود. برای او دنبال ماجراجویی، Bayonetta بین حملات نیزه دشمن با سبک و نوع مناسب ظرافت برای یک رقصنده حرفه ای glided و دشمنان خود را با خشونت بی بند و مجازات شوند. ما فقط دیده ام یک تکه کوچک از جهان درهم و برهم از Bayonetta 2 است، اما اگر اولین تفرج توسعه پلاتین بازی 'هر چیزی به توسط است، هر کس می خواهد در مورد این قسط بعدی در این مجموعه صحبت کردن.

سوپر وارنر سر و صدا برای رشته مهندسی U

سوپر سر و صدا وارنر تا تبدیل شدن به یکی از بزرگترین خواص در ثبات نینتندو و دلیل خوب است. هر ورودی دارای تعادل قابل توجه از گره به تاریخ منحصر به فرد توسعه ژاپن همراه با مکانیک بازی سرگرم کننده و جمع آوری نزدیک به بی پایان. تا کنون، مجموعه ای خالق ماساهیرو Sakurai است با تمرکز بر ایده های مناسب: دام است. او در تلاش برای کاهش تعداد کلونها و تمرکز بر مجموعه حرکت شخصیت منحصر به فرد. قضاوت از شخصیت های حال حاضر برای صورت اعلام کرد، آخرین ورود سر و صدا وارنر طرفداران را نا امید نیست زمانی که آن را در اواخر سال جاری منتشر شد.

X یکپارچه نرم است

تریلر که نینتندو برای X یکپارچه نرم در E3 2013 به نمایش چیزهای از رویاهای بود. mechs راد، جانوران غول پیکر، جهان زرق و برق دار، و شجره نامه آر پی جی های شگفت انگیز مانند Xenosaga و Xenoblade تواریخ فورا طاقی X به بالای لیست بیشتر از پیش بینی های ما است. اما مانند بسیاری از بازی های این لیست، X است در سکوت رادیویی را برای چند ماه گذشته بوده است. بنابراین، ما با یک دسته از سوالات را ترک کرد. آیا در جهان همان Xenoblade است؟ آیا این MMO، و یا اجزای آنلاین وجود دارد؟ آیا می توانم روبات عاشق؟ امیدوارم نینتندو پاسخ این سه سؤال در سال 2014.

رزمندگان Hyrule

Hyrule جنگجو دریافت پاسخ نسبتا تقسیم هنگامی که نینتندو آن در سال گذشته اعلام کرد. این بازی موبایل و کامپیوتر با مضمون Dynasty Warriors است نمی توانست پیش بینی شده است، اما که می تواند به نفع خود کار می کنند. به عنوان یک نوع جدید از بازی موبایل و کامپیوتر، Hyrule رزمندگان می تواند مقدار زیادی از خطرات را و معرفی فرصت های به عنوان برخی از شخصیت های مورد علاقه خود را از سری بازی. تا زمانی که Tecmo یعنی Koei نیز جلوگیری از فرمولی، ماموریت های تکراری که در آن شما کوبیدن دشمنان بی وقفه، این می تواند منحصر به فرد اسپین آف برای یکی از سری ترین احترام نینتندو.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان